Autor Wiadomość
Angelus
PostWysłany: Wto 7:53, 27 Mar 2007    Temat postu:

Teraz jesteś "młody" Razz na 25 postów tez Ci sie zmieni, ale jak wbijesz te 25 to Ci zmienię, za jednego z pierwszych urzytkowników forum : )

A co do flyffa, to zamiast niego polecam silkroada, podobna gra a znacznie lepsza : ) i tyle samo się ściąga
Riduu
PostWysłany: Pon 20:46, 26 Mar 2007    Temat postu:

dzięki w końcu sie dowiedziłem troche
10\10
Zmień moją range na : Kill Bill II
bo ,,Nowy" tak głupi brzmi dodaj range w administracjii
potem wejc w mój profil i przestaw na Kill Bill II
Plz
Angelus
PostWysłany: Nie 10:20, 25 Mar 2007    Temat postu: Fly For Fun

Flyff, skrót od Fly For Fun, jest grą z gatunku MMORPG stworzoną przez Koreańską firmę Aeonsoft. Flyff odróżnia się od innych gier MMORPG możliwością latania i walki na desce, miotle lub innych pojazdach,a także bajkową grafiką i dużą ilością szczegółów, potworów i przedmiotów.

Gra dostała nagrodę od Ministra Kultury Południowej Korei.[1]

Jest wiele wersji tej gry, zależnie od kraju w którym gramy. Aktualnie serwery z odpowiednią wersją są zlokalizowane w Korei, Japonii, Chinach, Tajlandii, na Filipinach, w Niemczech, i międzynarodowa (angielska) wersja obsługująca Europę, Południową Afrykę, Północną Amerykę i Oceanię. Wersja dostępna na Filipinach jest także po angielsku, ale odrzuca ona połączenia spoza Filipin. Większość wersji jest obsługiwana przez inne firmy powiązane z Aeonsoft. Poniżej jest lista kilku takich firm obsługujących serwery:

Aeonsoft - Korea
Gala-Net Inc. - wersja międzynarodowa (angielska) i wersja Niemiecka
Leadinia Co. Ltd. - Chiny
Excite Japan Co. Ltd - Japonia
NetGames - Filipiny
Ini3 - Tajlandia
Wszystkie serwery działają w systemie free-to-play z dochodami generowanymi z tzw. Cash Shop. Gracz kupuje za prawdziwe pieniądze punkty, które może w sklepie zamienić na różne ubrania, przedmioty, i dodatki np. napój który zapewnia nieskończoną ilość many na pewien czas.

Gracz może kupić także zwierzaka który będzie za nim chodził i podnosił przedmioty. Zwierzaki zostały wprowadzone do gry w sierpniu 2006 roku (tydzień po wprowadzeniu wersji 1.6)

Darmowe przedmioty z cash shopu są dawane każdemu graczowi po wykonaniu zadania (questa) na pierwszą zmianę klasy. Są to activation scroll, bull hamstern i zależnie od klasy VitalDrink X lub Refresher Hold.

Interfejs flyffa jest bardzo podobny do innych gier typu MMORPG. Postać zabija potwory i wykonuje zadania za które dostaje doświadczenie i przedmioty. Jedzenie jest używane do odnowy punktów życia, ale postać potrzebuje chwili żeby jeszcze raz coś zjeść (wartość zależy od typu jedzenia). Gdy życie postaci spadnie do 0 punktów umiera. Martwa postać może pojawić się w najbliższym mieście lub w specjalnym punkcie zwanym Lodestar,postacie które były agresywne (mają mniej niż 0 karmy) po śmierci pojawiają się na Kebaras Island. Zawsze po śmierci postać traci 3% doświadczenia, i pozostawia po sobie złotą skrzynkę tzw. exp box. Gdy postać odnajdzie exp box i użyje go odzyskuje 1% doświadczenia.Z każdym zdobytym poziomem dostajemy do dyspozycji 2 punkty, które możemy rozdać pomiędzy:

Strength (str) - Siła określa jak mocno uderzymy kastetem, mieczem lub toporem . Siła przedłuża też długość trwania kilku zaklęć wspomagających u najemnika oraz rycerza.
Stamina (sta) - Punkty staminy określają ile postać ma HP (punktów życia),FP (punktów potrzebnych do użycia niektórych zaklęć) oraz siłę obrony.
Dexterity (dex) - Zręczność znana także jako Alacrity określa prędkość ataku postaci, zdolność do uniku, celność ataku oraz siłę wystrzału z łuku. Każde dwa punkty zręczności dają jeden punkt do celnoći. Za każde 10 punktów, Jester dostaje 4% do szansy na uderzenie krytyczne,inne klasy dostają 0.90%.
Intelligence (int) - Inteligencja określa ilość many, odporność na magię, siłę zaklęć, długość trwania zaklęć wspomagających (tzw. buffy) u assista i ringmastera a także ilość zdrowia leczonego zaklęciem. Inteligencja określa także siłę AoE (zaklęcia dzięki któremu wszystkie potwory w pobliżu gracza otrzymują obrażenia) u billpostera oraz ringmastera.
Po osiągnięciu 20 poziomu każda postać o ile posiada miotłę, lub deskę może latać po świecie "Flyffa". Prędkość i przyśpieszenie pojazdów latających zależy od ich ceny, najlepsza miotła i deska osiąga 218 km/h. Postać może w czasie lotu zdjąć deskę i opaść na ziemie (nic sobie nie robiąc).Latając gracz może napotkać latające potwory, za zabicie których dostanie zwykłe doświadczenie oraz aviation level. Im wyższy aviation level tym szybciej można "nałożyć" deskę lub miotłę a także szybciej przyśpieszymy.
Dwiema dostępnymi formami walki między graczami są Dueling (pojedynek) oraz PK (zabójstwo).


Dueling [edytuj]
Znany także jako PvP, pojedynek może się odbyć tylko na arenie położonej na południe od Saint Morning. Za wygranie pojedynku gracz dostaje pewną liczbę punktów (duel points), za przegranie traci. Na pojedynki można wyzywać osoby różniące się od nas maksymalnie 30 poziomami. Punkty te można zdobyć lub stracić zależnie od wyniku walki. Ilość zdobytych lub straconych duel points zależy od poziomu postaci. Walki mogą odbywać postacie mające przynajmniej 1st job.


PK [edytuj]
Serwer PK (możliwość zabijania innych graczy) jest na każdym z 4 klastrów. Są to serwery gdzie gracze mogą atakować i zabijać się nawzajem i jedynym ograniczeniem jest niemożność atakowania graczy którzy nie przeszli przez zadanie na pierwszą zmianę klasy.W miastach stoją także Guardian Master NPC, którzy pozwalają wyznaczyć nagrodę za zabójce. Można wyznaczyć na to dowolną ilość pieniędzy, a jedynym ograniczeniem jest ilość jaką posiadamy przy sobie. Pierwszy gracz który zabije osobę zgłoszoną do Guardian Master NPC dostaje nagrodę. Poza tym w miastach spotkamy także kilku Guardian NPC którzy zabiją każdego gracza mającego ujemną liczbę punktów karma.

Flyff używa systemu punktów zwanych karma. Każdy gracz zaczyna z zerową ilością tych punktów, która może spaść jeśli atakujemy graczy nie będących PK lub się zwiększyć jeśli zabijamy zabójców). Kolor nicku postaci zależy od tego ile ma punktów karma. Kiedy gracz posiadający ujemną liczbę punktów zostaje zabity, "gubi" rzeczy z inventory lub założone np. zbroje. Po śmierci gracz zostaje przeniesiony na Kebras Island chyba że assist użyje czaru ressurect. Na tej wyspie jest małe miasteczko wszystkimi potrzebnymi npc i księdzem o imieniu Heron który daje nam odpowiednie zadanie w zależności od wykroczenia. Dla graczy o małej ilości nieaktywnej karmy zleca zadanie na zabicie 50 potworów, jeśli mocno zgrzeszyliśmy da nam quest na zabicie 200 potworów. Może nam także zlecić wykonanie zadania na opuszczenie wyspy. Na Kebaras Island nie można latać. atakować innych graczy ani używać blinkwingów. Każda postać z pozytywną karmą może atakować ChaoGuardian NPC, co nie jest jednak zalecane ponieważ niemal natychmiast nas zabiją.

W grze dostępne są 4 pierwsze klasy postaci (poza Vagrantem - klasą początkową do 15 poziomu) i 8 możliwości wyboru drugiej klasy.

Vagrant - Od tego zaczynają wszystkie postacie. Po osiągnięciu 15 poziomu musimy wykonać zadanie na pierwszą klasę.

Pierwsze klasy [edytuj]
Gracze po zdobyciu 15 poziomu muszą wybrać sobie profesję. Do wyboru są 4 zróżnicowane postacie.


Mercenary (najemnik) [edytuj]
Najemnicy walczą przy pomocy toporów i mieczy. Możliwość najemnika to m.in. obracanie się wokół własnej osi i dotkliwe ranienie wroga (keenwheel), puszczanie sieci w celu spowolnienia potwora (sneaker) oraz puszczanie potężnej fali uderzeniowej z odległości (guillotine). Najemnik może się stać knightem lub bladem po osiągnięciu 60 poziomu.


Magician (mag) [edytuj]
Magowie są potężnymi mistrzami magii używającymi różdżek lub lasek. Z powodu najmniejszej ilości HP wśród wszystkich klas postaci puszczają swoje potężne czary z odległości. Mag może używać wielu czarów takich jak mentalne uderzenie, silna kula ognia, zatrzymywanie wroga przy pomocy korzeni, teleportacja na ucieczkę w ostatnim momencie i wiele innych. Po zdobyciu 60 poziomu mogą się stać Psykeeperem lub Elementorem.


Assist (pomocnik) [edytuj]
Assisci są pomocnikami innych postaci.Potrafią leczyći rzucać inne przydatne zaklęcia, jak np. Resscuretion (reanimacja). Używając dwuręcznego Stick'a, Assiści mogą rzucać różne buffy i inne polepszające zaklęcia żeby pomóc innym charakterom bądź samym sobie w grze. Assiści nie muszą być tylko pomocnikami innych. Używając Knuckles i ich mocy (Skills), Assiści potrafią być bardzo mocni. Umiejętności Assistów są wszechstronne. Po 60 poziomie, Assiści mogą stać się Ringmasterami albo Billposterami.

Grafika:FlyffAcrobats.PNG
Acrobat (akrobata) [edytuj]
Akrobaci walczą na odległość używając łuków lub jojo. Strzały dla łuków są unikalne i żadna inna broń we Flyff ich nie używa. Joja mają mniejszy zasięg niż łuki. Obie są broniami dwuręcznymi uniemożliwiając Akrobacie użycie tarcz. Joja przy ataku mają szansę na odepchnięcie przeciwnika. Na zdolności Akrobaty składają się: kradzież pieniędzy innych graczy, ogień zaporowy ze strzał, oraz stawanie się niewidzialnym. Akrobata może stać się Jesterem lub Rangerem na 60lvl.


Klasy drugorzędne [edytuj]
Gracze mogą zmienić swoją profesję, jeśli ukończą zadanie na 60 lvl. Po 60 lvl punkty Exp i Sxp są zatrzymywane. Do każdej z pierwszy profesji dochodzą dwie podprofesje.


Najemnik (Mercenary) [edytuj]
Grafika:FlyFF-SecondClasses-Merc.jpg
Blade i KnightBlade - Blades focus on speed and dexterity, while giving up defense and getting a huge increase in attack power. Blades are given the ability to dual wield (2 swords or 2 axes, but not a mix), doubling their current attack rate. ( If your attack rate is 800, Your right handed sword will do 1600 and your left will do 800) A Blade's abilities include Berserk, to raise attack speed and attack power, and Armor Penetrate, to lower enemies' defense.
Knight - Knights have the ability to wield powerful armor and weapons. Their oversized (two-handed) axes and swords give them unparalleled attack force, and their extremely heavy armor proves resilient, partly negating the loss of a shield. They make use of AoEs, and their Pain Reflector skill to make attacks partially reflect to their opponents. A Knight's abilities include Pain Reflector, and Guard to raise defense at the cost of attack.

Mag (Magician) [edytuj]
Grafika:FlyFF-SecondClasses-Magician.jpg
Elementor i PsykeeperElementor - Elementorzy posiadają umiejętność władania żywiołami. Potrafią rzucać czary AoE od toksycznej chmury aż po burze piaskowe, a nawet masywne meteory z głębokiej przestrzeni kosmicznej. Wszystkie skille Elementora wymagają laski. Umiejętności Elementora zawierają nie tylko zaklęcia ofensywne, ale także zwiększające ilość zadawanych obrażeń od żywiołu.
Psykeeper - Psykeepers are the masters of hexes. Psykeepers have access to forbidden arts that can damage monsters from the inside, synch their own minds with their antagonists to share the pain from attacks, or to create barriers to ward off oncoming attackers. All their spells are non-elemental and can only be cast using a wand. A Psykeeper's abilities include Crucio to reflect damage, and Satanology to root enemies in place.

Pomocnik (Assist) [edytuj]
Grafika:FlyFF-SecondClasses-Assist.jpg
Boilposter i RingmasterBillposter - Billposterzy są ofensywną subklasą Assista. Billposterzy koncentrują się bardziej na ofensywnych atakach niż na defensywnych i wspomagających. Billposterzy chcąc użyć skillów Assista żeby leczyć i buffować używają Sticka (pałki). Billposter chcąc używać swoich skilli musi użyć Knuckles (pięści).
Ringmaster - Ringmasters are the defensive subclass of the Assist. Ringmasters have the most powerful buffs in the game. Ringmasters support others to gain support, but their powers do not end at buffs, as they debuff as well as support the party with damaging force fields. Ringmasters use Sticks to buff and heal. A Ringmaster's abilities include Spiriture Fortune to raise the attack power of allies, and Geburah Tiphreth to raise the fighting capabilities.

Akrobata (Acrobat) [edytuj]
Grafika:FlyFF-SecondClasses-Acrobat.jpg
Jester i RangerJester - Jester posiada duży wachlarz ciosów. Inaczej niż średniowieczni nadworni błaźni ci Jesterzy są mistrzami intrygi, oraz wojownikami spragnionymi krwi. Używają joja w połączeniu z ciemną magią aby pozbawić przeciwnika krwi, którą przywrócą swoje siły witalne. Zastrzyk trucizny powoduje zmniejszenie odporności i osłabienie przeciwników przez atak w narządy wewnętrzne. Otrzymują cztery razy większy bonus do szansy na cios krytyczny niż inne klasy. Zdolności Jesterów to między innymi Enchant Poison(zaklęte trucizny) i Vital Stab(śmiertelne pchnięcie), które atakują życiowe organy przeciwnika.
Ranger - Rangers use bows to inflict damage, as well as render enemy strategies useless. They utilize the powers of nature into their attacks, such as creating Flame Arrows to singe flesh, Ice Arrows to slow enemy movement, and even Poison Arrows to inject toxic acids into foes. A Ranger's abilities include shots such as Triple Shot, Silent Arrow, and Fast Shot. Silent Arrow is among the Ranger's most deadly skills against player characters, as it renders all MP casting useless.

We Flyffie do czasu osiągnięcia 15 poziomu gramy postacią nazywaną vagrant. Po osiągnięciu 15 poziomu musimy zmienić naszą profesję na wojownika,maga,kapłana lub acrobata:

Mercenary - typowy wojownik, używający mieczy bądź toporów. Jego atutami są: duża siła ataku, mocny pancerz oraz duża ilość życia. W dalszym etapie gry może zmienić się w Blade bądź Knight-a. Po osiągnięciu 60 poziomu wojownik może się stać
Knightem - rycerz, potężny i wytrzymały wojownik. Duża ilość punktów życia daje mu możliwość blokowania giant'ów (bossy potworów), oraz ściągania na siebie dużej liczby potworów i zabijania całej grupy naraz potężnym atakiem AoE
Bladem - postać bardzo szybka i zwinna, niestety mała ilość punktów życia utrudnia mu walkePvP ale jego skile szybciej zabiją przeciwnika niż on zada cios.
Acrobat - postać władająca łukiem bądź jojem. Cechuje się dużą szybkością ataku oraz atakowaniem na odległość. Po uzyskaniu 60 poziomu może stać się
Rangerem - używa do walki łuku
Jesterem - używa do walki yoyo
Assist - bardzo ciekawa postac w świecie Flyff-a. Zależnie od naszej woli może to być świetny wojownik używający specjalnych kastetów albo postać wspomagająca drużynę. Gdy zdobędziemy 60 poziom bedziemy mogli zamienić klasę na
Billpostera - postać przeznaczona do walki. Używa specjalnych umiejętności, które podwyższają jego statystyki.
BillposterAoE - jest to billposter lecz z inaczej rozłożonymi statystykami. Ma więcej życia i do zabijania potworów używa umiejętności AoE.
BillposterDex - jest to postać skupiona na szybkości ataku. Często potrzebuje healer'a (Ringmastera lub Assista który jako 2 klasę wybierze Ringmastera), który go leczy, ponieważ ma małą ilość życia.
Ringmaster- nastawiony na pomaganie innym. Jego potężne czary mogą być bardzo przydatne innym członkom drużyny podczas walki z trudnymi przeciwnikami. Im Ringmaster więcej ma inteligencji (INT), tym lepiej leczy i ma dłuższe buff'y. Jego wadą jest to, że nie może samemu walczyć ponieważ jest za słaby i gdy nie znajdzie partnera nie może zdobywać doświadczenia.
BattleRingmaster- jest to również Ringmaster z różnicą, że ma więcej STR , STA i DEX od INT. BattleRingmaster nie potrzebuje partnera by zdobywać doświadczenie, ponieważ buffuje siebie, po czym walczy solo (atakuje najczęściej ze staff'a). Jest to rzadko wybierana opcja.
Magician - postać ta bardzo dobrze posługuje się magią. Jej najwiekszym atutem jest siła zaklęc ofensywnych nieporównywalnie silniejsza od innych postaci. Postać ta używa do walki laski badź różdżki. Po zdobyciu 60 poziomu może stać się
Elementorem - koncentruje się na magii wody, ognia, elektrycznośći, ziemi, wiatru. Ma bardzo dużo umiejętności.
Psykeeperem - używa zaklęć do mieszania w psychice przeciwnika


W grze główną rzeczą, którą będziemy robić to zabijanie dużych ilości potworów. Będzie to niezbędne gdyż, za potwory dostajemy punkty doświadczenia oraz złoto i przedmioty. Gdy zdobędziemy określoną ilość doświadczenia nasz poziom wzrośnie. Po z każdym poziomem dostajemy do dyspozycji 2 punkty, które możemy rozdać pomiędzy:


Dex - statystyk ten podnosi nasz ASPD(szybkość ataku), hit rate(celność), critical rate(szansa na obrażenia krytyczne), evade(uniki) oraz obrażenia dla łuków.
Str - siłę,wpływa to na ilość zadawanych obrażeń
Sta - stamina podnosi naszą maksymalną ilość HP(punktów życia), defense rate(obronę).
Int - ilość punktów inteligencji odpowiedzialna jest za nasz magic atack(atak magiczny), ilość MP(punkty many), magic def(odporność na magie) oraz czas trwania zaklęć wspomagających u Assista lub Ringmastera.


Kolejną rzeczą, którą możemy robić w świecie Flyffa to PvP(walka miedzy graczami). Tutaj największe znaczenie ma nasz poziom, typ postaci oraz poziom umiejętności. W grze można walczyć 1 vs 1 bądź party vs party


Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group   c3s Theme © Zarron Media